فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۰۹-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۵۵۵۸
انتشار: ۰۷:۲۵ - ۰۹-۱۰-۱۴۰۳

این شهر مهم آمریکا استفاده از هوش مصنوعی را محدود کرد

این شهر مهم آمریکا استفاده از هوش مصنوعی را محدود کرد
آژانس های دولت ایالتی نیویورک براساس قانونی جدید که فرماندار آن را امضا کرده، باید شیوه استفاده از نرم افزارهای هوش مصنوعی را به طور دقیق بررسی و گزارشی در این زمینه منتشر کنند.

 «کتی هوکول» فرماندار دموکرات ایالت نیویورک هفته گذشته این قانون را امضا کرد. البته قانونگذاران ایالتی آن را در اوایل سال جاری میلادی تصویب کرده بودند. طبق این قانون آژانس های دولتی باید هر نرم افزار مبتنی بر الگوریتم ها، مدل های رایانشی یا تکنیک های هوش مصنوعی را ارزیابی کنند و در مرحله بعد این گزارش ها را فرماندار و رهبران قانونگذار ارائه و در فضای آنلاین نیز منتشر کنند.

به گزارش مهر، همچنین طبق قانون مذکورستفاده از هوش مصنوعی در شرایط خاص مانند تصمیم گیری اتوماتیک براساس آنکه فردی مزایای بیکاری یا کمک های مراقبت از کودک دریافت می کند یا خیر را منع می کند، مگر آنکه کاربر انسانی به طور مداوم بر سیستم نظارت کند.

علاوه بر این موارد ساعات کاری یا وظایف دولتی کارمندان دولتی توسط هوش مصنوعی محدود نمی شود. کریستن گونزالس سناتور دموکراتی که پشتیبان این قانون بود، آن را گامی مهم در جهت تنظیم چارچوبی برای استفاده از فناوری نوظهور در دولت ایالتی معرفی کرد.

برچسب ها: هوش مصنوعی ، فناوری
ارسال به دوستان
اجرای انفجارهای کنترل شده در جهرم ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند