فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۳۵۳۱
انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳

راز برد مس مقابل پرسپولیس فاش شد

راز برد مس مقابل پرسپولیس فاش شد
مسعود شجاعی، سرمربی مس رفسنجان، فاش کرد که تمرین طولانی‌تر از معمول و تمرکز ویژه بر روی ضربات ایستگاهی، نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس داشته است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، گفت:خوشحالم در بازی با تیم بزرگ پرسپولیس به برتری رسیدیم. وقتی موفق به شکست دادن یک تیم بزرگ می‌شوید، باید شاد باشید.

به گزارش ایرنا، مسعود شجاعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس که با پیروزی سه بر یک تیمش همراه شد، اظهار داشت:پیش از اینکه بخواهم درباره بازی حرف بزنم، باید درگذشت هوادار خانم پرسپولیس را تسلیت بگویم و امیدوارم روح این مرحومه در آرامش باشد.

وی افزود: پرسپولیس تیمی بزرگ و با برنامه است و از نظر فنی لازم نیست من درباره این تیم حرف بزنم. خوشحال هستم نه بابت اینکه توانستیم برنده بازی باشیم بلکه به خاطر اینکه ثابت کردم روی اصول خود پا نمی‌گذارم. امروز مس رفسنجان چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، اما ثابت کرد اگر تیمی منظم باشد و اصول اخلاقی را رعایت کند، می‌تواند به موفقیت برسد.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس رفسنجان فوتبال روانی را به اجرا گذاشت. متحد و یکدل بودیم و این اتفاق بزرگ و خوشحال کننده‌ای برای ماست.

شجاعی تصریح کرد: در تیم مس رفسنجان همه باید یکدل باشند و برای موفقیت بجنگند. همانگونه که در روزهای بد غمخوار هم بودیم، این پیروزی بزرگ را به همه مردم رفسنجان، کارکنان شرکت مس، بازیکنان و خانواده‌هایشان تبریک بگویم.

وی تاکید کرد: شاید این موضوع را که می‌خواهم بگویم جالب باشد. تمرین دیروز تیم ما طولانی شد، چراکه همیشه روز قبل از بازی، 45 تا 50 دقیقه تمرین می‌کنیم، اما روز گذشته 70 دقیقه تمرین کردیم. فقط 25 دقیقه روی ضربات ایستگاهی در دفاع و حمله کار کردیم. اول حرف‌هایم گفتم بازیکنان مس رفسنجان قوی و باهوش هستند و فقط باید نظم، انضباط و اخلاق‌مداری را رعایت کنند که این اتفاق افتاد.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تکرار پنالتی پرسپولیس، عنوان کرد: داور چهارم گفت به دلیل اینکه بازیکنان شما زود به محوطه جریمه رفته است، پنالتی تکرار شد و آن زمان پرسیدم اگر شرایط برای پرسپولیس برعکس بود، آیا باز هم پنالتی تکرار می‌شد؟

شجاعی اعلام کرد: وقتی تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس را می‌برید، نمی‌توانید بگویید احساساتی نمی‌شوید. من از ته دل می‌گویم که برای بازیکنانم خوشحال بودم چون آنها از هر نظر تحت فشار بودند.

وی در پایان گفت: حامد لک یکی از سه دروازه بان برتر لیگ ایران است و فکر می کنم با عملکردی که داشته، لیاقت دارد به تیم ملی دعوت شود. این نظر شخص من است و اینکه مربیان تیم ملی چه تصمیمی می‌گیرند، بر اساس نیاز تیمشان خواهد بود. امیدوارم روند خوب حامد لک ادامه یابد و ما نیز بتوانیم در این مسیر به او کمک کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک