فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۱۱۹۱۰
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۳

جنگنده های «اف-۱۵» آمریکا وارد خاورمیانه شدند

جنگنده های «اف-۱۵» آمریکا وارد خاورمیانه شدند
یک هفته پس از اعلام واشنگتن مبنی بر استقرار توانمندی‌های نظامی بیشتر در منطقه ارتش آمریکا اعلام کرد که جنگنده های «اف- ۱۵»، پنجشنبه وارد خاورمیانه شدند.
طبق اعلان ارتش آمریکا این جنگنده‌ها که معمولاً در بریتانیا مستقر هستند، وارد حوزه مسئولیت فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه «سنتکام» شدند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته اعلام کرده بود که جنگنده‌هایی را به خاورمیانه خواهد فرستاد.
 
«پنتاگون» افزود: «این محموله بمب‌افکن، جنگنده، هواپیما‌های سوخت‌رسان در آسمان و کشتی‌های پدافند هوایی را شامل می‌شود.»
 
«پنتاگون» همچنین گفته بود که «اگر ایران، شرکا یا گروه‌های وابسته به آن از این برهه زمانی برای هدف قرار دادن افراد یا منافع آمریکایی در منطقه استفاده کنند، ایالات متحده تمام اقدامات لازم را برای دفاع از خود انجام خواهد داد.»
 
این در حالی است که عملیات نظامی اسرئیل در نوار محاصره‌شده غزه از یک سو و لبنان از سوی دیگر همچنان ادامه دارد.
ارسال به دوستان
روایت خلبان آمریکایی از مشاهده آرایش «عروس‌دریایی» پهپادهای ایرانی قبل از سقوط فوتبال و اسطوره‌سازی مدرن اثبات ارتباط مصرف ویتامین C بر سلامت مغز اثرات تفاهم را سیاه و سفید تحلیل نکنیم؛ ایران برای مدتی وارد قاب خاکستری می شود آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هفت این نوشیدنی ساده‌ التهاب بدن را کاهش می‌دهد ۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد