فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۱-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۹۹۵۳
انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۱-۰۸-۱۴۰۳

پزشکیان ، حکم زاکانی را تایید کرد

پزشکیان ، حکم زاکانی را تایید کرد
در هیات وزیران دولت رئیسی، شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور برای پیگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی انتخاب شد که در دولت جدید، چون حکم پیشین ملغی نشده بود علیرضا زاکانی با مجموعه دولت و پزشکیان صحبت کردند و اختیارات همچنان در اختیار دکتر زاکانی است.
دبیر مرکز رصد، پایش و آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران از استمرار حکم شهردار تهران به عنوان نماینده رئیس جمهور در مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران خبر داد. 
 
به گزارش ایسنا، عبدالمجید رحمانی در مورد استمرار اختیارات دولت به علیرضا زاکانی در مورد آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران، گفت: در هیات وزیران دولت شهید آیت الله رئیسی با اختیارات شخص رئیس جمهور شهید، شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور برای پیگیری و مدیریت آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به ویژه معتاد متجاهر، کودک کار و خیابان، حاشیه نشینی، متکدیان و توانمندسازی خانواده آسیب دیدگان انتخاب شد که در دولت جدید چون حکم پیشین ملغی نشده بود علیرضا زاکانی با مجموعه دولت و رئیس جمهور صحبت کردند و اختیارات همچنان در اختیار دکتر زاکانی است و در موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز حکم دولت پابرجاست و نظر دولت جدید نیز گزفته شد و مانعی برای انجام امور وجود ندارد و فعالیت بر مبنای گذشته ادامه دارد. 
 
وی با بیان اینکه از هفته گذشته جلسات قرارگاه اجتماعی با حضور شهردار تهران برگزار شده است و موضوعات با پیگیری و جدیت بیشتر در حال دنبال شدن است، اظهار کرد: انصافا اتفاقات خوبی نیز در این مدت رخ داده است؛ به‌گونه‌ای که در حوزه‌های مختلف چالش‌ها مشخص و راهکارها نیز تأیید شده و به سمت رفع مشکلات اولویت دار رفته بودیم که با تداوم و استمرار این حکم، با حوزه اختیارات بیشتری می‌توانیم رفع مشکلات اجتماعی را پیگیری کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان باشیم. 
 
دبیر مرکز رصد، پایش و آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه تفویض اختیار جدیدی صورت نگرفته و همان حکمی که از قبل بود، استمرار دارد گفت: البته تا وقتی مصوبه هیأت دولت ملغی نمی‌شد حکم پابرجا بود؛ اما باز نظر دولت را نیز اخذ کردند که گفتند به کار ادامه دهید. 
 
وی با بیان اینکه ما در شهرداری تهران بر مبنای کاری که مشخص شده کار می‌کنیم، ادامه داد: همزمان با توجه به اینکه اولویت اول ما حل و رفع مسائلی بود که چهره شهر را به هم می‌زدند و به نتایج خوبی هم رسیده است. حالا باید تلاش کنیم که ریشه و سرمنشاء مشخص شود و در کل در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و زمینه حضور موثر در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، ادامه دارد. 
 
هیات دولت سیزدهم در ۲۵ مردادماه سال گذشته علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان نماینده ویژه در مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران انتخاب کرده بودند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پزشکیان ، زاکانی
ارسال به دوستان
۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده