فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۸۳۴
انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳

درویش: مسئولان فوتبال ما سیاسی‌تر از فیفا و AFC هستند

درویش: مسئولان فوتبال ما سیاسی‌تر از فیفا و AFC هستند
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، با انتقاد شدید از تصمیمات اخیر کمیته انضباطی در خصوص محرومیت علیرضا بیرانوند، مسئولان فوتبال ایران را متهم به سیاسی‌کاری علیه پرسپولیس کرد.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: مسئولان فوتبال ما از فیفا و AFC سیاسی‌تر هستند و قهرمانی‌های پرسپولیس را برنمی‌تابند.

به گزارش فارس، رضا درویش پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو درمورد محرومیت تعلیقی چهار ماهه علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران پس از آن شبی که ناخودآگاه سقف قراردادها را چند ساعت مانده به پایان وقت بالا بردند، رقم خورد و این رای یکی از لکه‌های ننگین فوتبال ایران است. هیچ ادله قانونی برای این کار نیست و همه دوستان و مسئولان این کمیته که رای را صادر کردند، در جلسات خصوصی به من گفتند از لحاظ قانونی، امکان تعلیق حکم وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه مشکل این‌ها با پرسپولیس است. ۳ ساعت مانده به پایان زمان بارگذاری اسامی تیم‌های ایرانی، سقف را اضافه می‌کنند. یعنی می‌خواهند با تیم ما مقابله کنند. مسئولش می‌گوید از فلان تیم به جهت مشکوک بودن یک صحنه عذرخواهی می‌کنم. یعنی نتوانستم آنچه به شما وعده دادم بدهم. جالب است لنگ روی لنگ انداخته و می‌گویند فیفا و AFC سیاسی هستند. خودشان که سیاسی‌تر هستند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: چرا وقتی خودشان کاری را انجام می‌دهند سیاسی نیست. فقط دیگران را متهم می‌کنند‌. این‌ها قهرمانی‌های مکرر پرسپولیس را برنمی‌تابند. از همه ابزارها استفاده می‌کنند تا جلوی این قهرمانی‌ها را بگیرند اما همین امروز با یکی از وکلای CAS صحبت کردم که گفت نمی‌خواهد دفاعیه بفرستید بلکه همین آرا را بفرستید، قول می‌دهیم محکومیت را صادر می‌کنیم.

درویش درپاسخ به این سوال که آیا قطعا به کمیته استیناف شکایت می‌کنند، گفت‌: بله‌. از همین الان نیز تئوری این‌ها را می‌گویم که در استیناف نیز پرونده را چندین ماه طول می‌دهند. چگونه شب گذشته یک نفر مصاحبه می‌کند و اجازه ندادند کار به صبح بکشد او را محروم کردند اما حکم ما نزدیک به چهار ماه ماند، حرف‌های مختلف زدند و بهانه‌های مختلف برایش آوردند. در عمل نشان دادند با پرسپولیس و قهرمانی‌هایش مشکل دارند. هواداران هم باید هوشیار باشند و بدانند برنمی‌تابند یک تیم این همه هوادار داشته باشد و فقط به پشتوانه آنها قهرمان شود.

وی اضافه کرد: ۲ سال قبل و سال گذشته هم نمی‌خواستند ما قهرمان شویم. دیدید که خود رئیس فدراسیون از یک تیم دیگر عذرخواهی کرد و گفت ببخشید نتوانستم جام را به شما بدهم. درحالیکه اگر قرار به عذرخواهی باشد، همه کارشناسان یک ربع قبلش گفتند برای پرسپولیس پنالتی اعلام نشد. درحالیکه آن آفساید گولسیانی ۵۰_۵۰ بود. به هر جهت وظیفه داریم حقوق مردم را به آن‌ها بازگردانیم و تا جایی که لازم است این کار را انجام می‌دهیم تا آن جوان ۲۳ ساله که به خاطر هوادار بودنش دار فانی را وداع گفت؛ دست کم روحش آرامش پیدا کند.

برچسب ها: رضا درویش ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا